Wednesday, October 19, 2011

Serba Serbi Tentang Aku

Salam semua...sebelum aku mula merepek pasal benda2 lain,meh aku nak habaq cket serba serbi pasal diri aku(serba CKET la konon)...nah,silakan la tenung2 dan baca tulisan kat bawah nie oke..hehe :)

1) aku ni kalau bercakap memang la bunyi loghat kedah tapi aku bukan la orang kedah..aku ni 'made in Perak'...1 family semua mai dari perak naa...tapi aku bole ja nak cakap loghat blah selatan nuu...syok gak..hehe...aku ada 3 bradik & aku yg kedua,satu2nya pompuan.. :)

2) aku sangaaatt suka menari..hah!xpercya?sukati la...serius,aku suka gila...tapi bukan la hiphop ka breakdance ka jenis2 tu...hish!ampa nih...semestinya tarian Melayu la yang diutamakan..cewahhh!tapi tarian moden pn aku suka jgak...tgok la yang mana step2 nmpak mnarik,aku try la..TAPI!xdak hiphop & breakdance oke..tidak sama skali....hehe


3) aku ni jenis org yg cepat marah dan jgak cepat cool...xcaya??try buat aku naik hangin skali tgok...conpom hilang gigi ampa...haha..dak eh,btoi la tu...aku kalau xsuka,aku habaq truih ja..marah la2 tu jgak..tapi sat ja aku oke balik..kalau mrajok tu ada la dalam 5 minit ja...haha

4) aku cukup pantang dgn org yg beraatt gila mulut dia nk ucap 'tima kasih'...awat??gigi ampa bleh tukaq jdi emas ka kalau xucap tima ksh??...payah sgt..geram aku! hu2

5) aku suka sgt main keyboard...nak kata teror, oh!tidak2..ermm,kira biasa ja la..jdi la lagu bila main tu...alaa,bukan payah sgt pown..agak2 tekan tang note tinggi rendah tu jadi la...tapi tu cara aku la..kalau ampa aku nk pesan cket *don't try this at home....haha

6) haa, bab ni aku taw ampa suka,plus2 remaja...aku mmg la xsuka kaple...phm x??diulang XSUKA KAPLE...tu diaa,besaq tu tulisan xphm jgk xtaw la nak kta apa..hehe...bukan apa,aku bukan xsuka ada org 'istimewa'...suka,lumrah kan..tapi aku percaya dgn jodoh ketentuan Allah....ampa suma pn sama la...berdoa mudah2an Allah berikan kita jodoh yg beriman dan terbaik buat kita..InsyaAllah, amin :)

7) aku tak tahan pedas oke...kalau pi kdai terpesan mknan yg pedas Melampau,hah! siap la tadah 'aloe vera' yg meleleh-leleh tu...haha....

8) aku pantang dgan aiskrim, coklat dan durian...yup! aku ckup pantang dgn 3 benda ni sgt2...PANTANG NAMPAK mesti nak....hahah...rugi la ampa sekalian yg xminat 3 bnda nie...awt?takot gemok la tu...bior le..jnji sedap..slurrpp!nyum2!! :P

9) errmmm....HAH! hbih dah merepek..takat tu ja la serba CKET konon psal aku...(rasa cm serba banyak ja)hehe...len kali plak aku merapu lagi....wassalam

No comments :