Wednesday, December 12, 2012

Surprise on 12.12.12 !!

Assalamualaikum w.b.t...

Setelah sekian lama menanti, akhirnya terjawab sudah penantianku ini. Bermacam2 perasaan yang datang sepanjang penantian ini. Sebulanku menanti dan mengharapkan keputusan yang saya terima adalah positive. Tak sangka tarikh hari ni (12.12.12) dipilih sebagai tarikh keputusan ini. Alhamdulillah, syukur Ya Allah.. POSITIVE! :')

Apa surprise yang dikatakan tu?? orang masuk meminang kah? bertunangkah? kahwinkah? atau errrr pregnant?  Ohhhh tidak-tidak.. Saya masih single dan belum ada tanda2 orang nak datang meminang..haha..(apeda pregnant plak,kahwin pun idok..huhu) Surprise itu sebenarnya adalah tarikh pengumuman keputusan peperiksaan akhir semester 2 saya la.. hehe

Syukur. Alhamdulillah. Dalam dok risau bila la keputusan exam nak umum. Tanya kawan sana sini, cek web rasmi IPG hari2, tak juga umum2. Penat owhh. Tengok2, kawan saya hantar mesej suruh cek result sebab katanya dah keluar. Tapi, masa tu saya dan family baru sampai RnR Gurun. On the way balik dari KL since 2 Dec hari tu.. wah! haha

So, sampai malam baru cek. Actually dah cek kat Gurun guna phone ayah tapi tak puas hati takut tersilap. Dengan tangan menggigil2, parents dok sebelah, mata pulak dah bergenang air mata. Dup Dap Dup Dapp!

Tadaaaaa!
LULUS! positive yang saya maksudkan tu lulus la tu..hehe.. Walaupun menurun sikit dari result semester lepas, tapi saya bersyukur sangat2 saya lulus. Yang penting lulus tu. Baru dapat sambung study kan. Syukur, Syukur.

Sempat gak update status kat FB. Terima kasih buat semua sahabat dan saudara mara yang ucapkan tahniah. Selesai sudah 2 semester. 6 semester lagi menanti. 2013, say hello to semester 3! Masuk tahun 2 la pulak ye. (^^,)

# Thanks for reading #

No comments :