Monday, December 3, 2012

Nostalgia Zaman Sekolah

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Anda lihat tajuk entry tersebut? baguss ! Seperti yang pernah dijanjikan, saya akan memperlihatkan gambar2 setiap sekolah yang telah saya menuntut. Eh! did i used "saya"?? ye laa~ Ok. ok. Tak perlu pelik sampai menyengetkan kepala 45 darjah (macam ada je orang perasan kan.. followers pun baru 2, 3 ketui,huhuh~~)

Sebenarnya saya saja nak ubah penggunaan kata ganti diri tu supaya kelihatan lebih sopan, ayu dan manis gittew~ hak3 *men-yammm-pah...hihi... Tapi memang betul pun, terasa sopan sikit bila ada readers(sekiranya ada la) yang berumur baca.. ada ke? tettttt! soalan cepu cemas..

Hah! sudah2 mengarut2 nih.. Jom sambung pasal nostalgia ni.. Well, kalau ada yang membaca blog saya yang idok lah seberapa ni, pasti anda pernah baca entry Perlis ke Perak? atau London? .Haa, kat entry tu saya hanya menceritakan tentang sekolah2 yang pernah saya belajar je kan. Jadi, entry kali ni saya akan uploadkan gambar sekolah2 tersebut. Jom layannn~

Blenheim Primary School, Leeds UK *sumber dari Google
(foto sendiri akan discan dan diupload kemudian)

SK ST. Bernadette's Convent
(sekolah ni la saya kena lempang dengan cikgu maths sebab
jalan kira salah,huahua)

SK ST. Bernadette's Convent
(dari gate nak ke kelas..kanan-padang sekolah yang dapat
 separuh je masuk gambar) 

perkarangan Sekolah Kebangsaan Sri Kerian, Parit Buntar Perak
(kenangan di sini, saya pernah tendang b*nt*t sorang
budak lelaki kerana mengangguku..heheh*kejam!)




sekolah rendah yang terakhir. 2 tahun je menuntut

Sekolah Menengah Kebangsaan Syed Hassan, 01000 Kangar Perlis
(sekarang dah jadi sekolah sukan)

yang ni bukan sekolah ye wahai para pembaca sekalian..huhu
mula2 dapat tawaran atau lebih kepada paksaan(sebab kalau tak
pegi,kena tindakan kann o'llzz), mula2 nangis2 tak nak pegi. sebulan kemudian,
meronta2 tak nak balik.. teruk nya kau adnin..haha

Matrikulasi Perlis selama sebulan sahaja. Saya dapat Sains Hayat u'ollz! konon2
verangan nak jadi doktor yeah! tapi bila study sampai lebam bijik mata,
hafal sampai terkeluar dari otak, terus gelojoh nak keluar dari ini penjara..
waarghh!*over

last but not least, IPG Kampus Perlis..ini lah tempat terkini saya belajar
Mudah-mudahan saya dapat teruskan pengajian di sini sehingga tahun 2015 dan membawa pulang segulung ijazah
Insyaallah...

Gambar2 ni ada yang ditangkap sendiri dan selebihnya saya seludup dari Google..heheh~ Actually, banyak gambar especially masa primari school. Tapi tak berkesempatan nak scan. Nanti lepas dah scan, akanku upload kan lagi di sini ya! Nantikan *bajet cam ada je yang dok tunggu,haha

Thanks for reading people! ^^,