Wednesday, May 2, 2012

Adnin mana KAHWIN ni ??? ce cite

Assalamualaikum...
First of all i want to apologize to all yang mana ada yang terkejut badak, terkejut king kong, biawak bagai selepas baca entry Perutusan Raja Sehari kelmarin...ampun2 ya....aku ingatkan gaya penulisan dah ok dah rupanya berlaku kekecohan yang Maha Dasyhat..omaigoshh!! hoho~

dengan ini, aku mengishtiharkan (over) bahawa nama sebenar pengantin perempuan tu Nur Adnin Binti Ahmad Zaidi...NOT Nurul Adnin Binti Shamsul Baharin( yang ni budak hingusan, tak layak kawin lagi) sekian!
kenapa aku upload kad tu kat blog??

 SEBAB aku nak share la dengan korang bahawasanya pemilik nama ADNIN ni bukan aku sorang ja...ada lagi cuma JARANG2 jumpa kan kan...btoi kan? ngaku je la~~~selalunya kalau aku berkenalan dengan kawan2 baru mesti kata nama aku pelik la...macam jantan la...tak pernah dengar la...sedih owww~~nama SYURGA kowtt..sobsss...tu yang teruja giler nak upload..hu2 :P  ...so, oleh kerana teruja yang giler over tahap tenuk aku hapload la tang sini...hehehe..actually the bride is my Bau-bau bacang,,NOT bau-bau hamis yeee....haha :D

haaa, mesti pelik kenapa aku sendiri boleh tak tahu nama sedara sendiri...well, aku datang Perlis ni baru la aku tahu rupa2nya aku ada sedara kat sini rupanya....belah ayah, orang Taiping gak..depa pun merantau same like me and my family....kebetulan dapat tahu pun masa gi rumah pengantin perempuan ni sebab kakaknya staff kat pejabat ayah aku..so, sembang2 hari tu ni baru la dapat tahu yang kami ni sekampung seberadik (ada ke perkataan ni, cek kamus! ) rupanyaa...laaaaaaa~ *nganga :O

pastu dah anaknya nak kawin mesti la jemput kann...dapat la kad tersebut..apalagi,aku pun "kechak!kechak!" (bunyi snap gambar)..haha....sempat pergi akad nikah dia hari tu...aku pulak nebess lebih..mau taknye, "Aku terima nikahnya Nur ADNIN....." sentapp! dah nama aku jugakk...hohoho...*gedikgedikgedik (orang Utara kata MEGHELA..amek hiangg! )...haha...

so, ini bukanlah isu besar mana walaupun telah secara tak sengaja menimbulkan kekecohan antara sedara di kampung juga rakan2 aku kat IPG terchenta nuu....saje nak share2 story je bila dapat kad tu...

apa?? cite ntah pape?? tu pun nak kecoh, nak cite?? hmmm....memangla, ni firstime aku pi kenduri pengantin nama sama aku...sebelum ni nama orang glamer ja,,Amira la, Farah la, Siti la, semua nama2 yang common dengar....tahu la ampa semua dah biasa dah...bagi la aku nak teruja king kong satt....haha...ok lah, so konklusinya,,aku lambat lagi nak kawin oiii...calon dok sembunyi kowt,,haha...

ni la gambor dalamnya~ kalau tak nampak,zoom sampai lebam! hehe
galak tak upload hari tu..huhu :P
so, takda misunderstood lagi ye...everything's clear ^^,


k.thanks a lot for reading this entry
p/s: yang pasti,aku tak tipu okee...memang Adnin yang kahwin but not Adnin this blog owner..hee~

#pada yang dah wish Tahniah kat aku tu, tima kasih bebanyak la ye..hehe,,tu aku anggap Tahniah untuk future nanti *sempat lagi feel gedik,menyampah! haha..k.baiii
Assalamualaikum :)

No comments :