Wednesday, January 11, 2012

Camni ke orang BUJANG???


Assalamualaikum....
sihat semua??(skali lagi aku bajet cam ade je orang baca blog nih..HAHA)
ok,memandangkan sekarang masih lagi tak berapa busy dengan tugasan2 dari para pensyarah sekalian (almaklumla,baru start sem baru), maka dengan ini aku telah terlebih rajin untuk menulis dalam blog nih..ho3 :D

ok2,dah baca tajuk diatas pelajar sekalian? (praktis ala cikgu..he2 :p ) ...kali ni aku nak share pasal hidup orang bujang...Opss! bukan segala2 nya pasal orang bujang nie..tapi aku cuma nak kongsi apakah MAKANAN yang menjadi pilihan si bujang...aaa,gituu....

senang cite aku amek diri aku sebagai contoh...(aku bujang okayy..) .....aku tak nak la cite panjang....layan gambar je lah senang....hehehe :)

biskut kering cicah kopi pearl cafe (ape2 kopi pun boleh)..tapi ni yang menjadi rutin
 aku malam2 kat hostel....sedapp..pastu kan malam payah nak tido pasal minum kopi..ha2 :)
nasi bujang..ni selalu la ada kat cafe hostel..tak mahal pun..RM 2 je


biskut-biskut pilihan sebagai stok dalam laci hostel...petang2 or malam bila lapar2 ke
or sambil layan movie ngan member2 tu baham la biskut-biskut tu...hehe


haaaa..yang ni aku tau memang ramai giler orang bujang suka...yang tak bujang pun layan gak...sebabnya maggi ni la makanan yang boleh dikatakan sedap dan mudah disediakan (tambah2 yang dok hostel cam aku ni).....NAMUN, walau sedap mana pun tak elok makan selalu nanti rambut cepat botak (ayah aku kata..hu2)...nak ke ampa jadi botak?? haha



kalau tengok pada makanan2 kat atas tu, memang menjadi pilihan aku la kalau dok kat hostel nu..tapi bila balik rumah, aku tak pandang la dah semua tu..haha....pilihan makanan si bujang2 yang lain sama ke??? hee~

ok la, setakat ni je celoteh untuk hari ni..sehingga kita bertemu lagi di LAIN hari, LAIN masa tapi blogger yang SAMA...haha...

Assalamualaikum :)



No comments :