Saturday, January 28, 2012

Hantaran Pertunangan ♥

Assalamualaikum
helloo u'ollss!! aku dalam mood bercuti ni ...ye la kan bebudak IPG cuti sama cam sekolah...tapi malangnya cuti seminggu aku dah nak habis..esok last..jom nangis secara berjemaah...wuwuuu~sosbss2 T___T
ok2,sudah2...let's get to business..ceewahhh ayat! haha

for this entry, i want to share some pictures of hantaran pertunangan (time cuti sekolah la orang dok sibuk ngan kenduri tunang la kawin la,apa la kann) and all of these hantaran was EXCLUSIVELY MADE BY MY MOM...yeayy!!*clap2(tetiba)..

caya tak? caya tak? haaa,nak tau sila la usha2 foto-foto kat bawah ni ye...hehe
kalau cantik sila puji *ntahpapentah( xmalu )
kalau tak cantik, buat tak tau je k...haha
anyway, i like it sooooooooo much..ye la ibu terchenta sendiri yang decorate..conpom la CUN GILER!
co cweet gittew :)

selamat meng-usha :)


 Cincin



 Coklat




 Persalinan Nikah



 Buah-buahan



 Kuih (sedara bagi)



 Wang Hantaran



 Kuih (orang bagi)



 Kek (air tangan mak ^^,)



Strawberry



Telekung



Tudung

ok,dah selesai usha? sweet kan...kann *mata terkelip2 mintak pelempang
HAHAHA~ ok,apa motif tayang2 hantaran ni kan?

actually saja nak share talent beloved mom aku ni...cam sebagai penghargaan la..she's such a creative lady...aku yang tak kretif ni hanya mampu dok diam kat ceruk dinding sambil usha mak aku siapkan hantaran tu suma..huhu...my mum just tengok2 majalah, then tempek sana bunga,tempek sini bunga,gam sana, gam sini pastu TADAAAAA! siap dengan keCUNnan melampau..haha(xpa puji mak sendiri kann *wink2)

thanks for reading :)
Assalamualaikum..

No comments :